Fransa öğrencilere telefonu yasakladı - HABERLER

Son Dakika Haberleri

23.Tokat Enlerı Ali Şevki Erek Ödülleri Töreni Kocaeli Kongre Ve Fuar Merkezinde Yapıldı

Post Top Ad

1 Ağustos 2018 Çarşamba

Fransa öğrencilere telefonu yasakladı


FRANSIZ meclisi, okullarda cep telefonu kullanımını yasaklayan yasa tasarısını onayladı.

Buna göre, cep telefonu ilk ve orta okullarda tamamen, lisede ise kısmen yasaklanacak. Söz konusu düzenleme Fransa Cumhurbaşkanı Emmanuel Macron’un seçim vaatleri arasında bulunuyordu.


Yasak, her liseye kendi kararını verme hakkı tanırken, liseler kararı kısmen ya da tamamen uygulama konusunda söz sahibi olacak.


Yeni yasa, liselerde öğretmenlerin öğrencilerin telefonlarına el koymasını kolaylaştırıyor.


Fransa’da 12-17 yaş arasındaki her 10 öğrenciden 9’unun akıllı telefon sahibi olduğu belirtiliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Pages