Bu yıl ilk kez... Antalya’dan çıkıyor! Polonya’ya ihraç ediliyor - HABERLER

Son Dakika Haberleri

23.Tokat Enlerı Ali Şevki Erek Ödülleri Töreni Kocaeli Kongre Ve Fuar Merkezinde Yapıldı

Post Top Ad

15 Ağustos 2019 Perşembe

Bu yıl ilk kez... Antalya’dan çıkıyor! Polonya’ya ihraç ediliyor

Alanya'da bu yıl hasadı yapılan ilk avokadolar, Polonya'ya ihraç edildi. Avokado Üreticileri Birliği Başkanı Hilmi Sevilgen, "İlk etapta deneme amaçlı 5 bin avokadoyu Polonya'ya gönderdik. Elimizde yeterli ürün olduğu zaman Polonya'ya 90 bin avokado daha göndereceğiz" açıklamasında bulundu.

Antalya'nın Alanya ilçesinden Polonya'ya avokado ihracatı gerçekleştirildi. Turizmin yanı sıra tarım sektöründe de Antalya'nın önemli ilçelerinden olan Alanya'da üretilen avokadolar Ukrayna, Romanya, Rusya, Gürcistan ve İran'ın ardından Polonya'ya ihraç edilmeye başlandı.





Kaynak: Hürriyet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Pages